czwartek, 21 lutego 2013

ULUBIONE . ♥


* ` Ja żegnam Cię dziś, biorąc na siebie wszystko. Już dłużej nie będzie mnie blisko...` 
/ Bas Tajpan and Miuosh- Muszę odejść


* `Ten świat jest jakiś pojebany dziś, nie sądzisz? Ty jesteś tam, ja jesteś tu, nie wiem co trzeba zrobić już i... chciałbym mieć dziś pod nogami pewny grunt i żyć z Tobą, być przy Tobie, mieć coś, wiedzieć już.` 
/ Pezet- Nieważne


* `Nic więcej i nic mniej niż człowiek, z każdą wadą i zaletą gotów konsekwencję ponieść.` 
/Eldo- Granice


* `Ja wolę wiedzieć, co warto - niezależnie od sumy.` 
/ Eldo - Granice


* `Tutaj pijesz, gdy się cieszysz, pijesz, gdy jesteś smutny. Ludzie zmienili miłość do życia w miłość do wódki.`
 / Pezet- Szósty zmysł


* `To boli, kiedyś blisko, teraz sobie obcy ludzie. I trudno, tak musiało być nie mam złudzeń.`
 / Eldo- Granice


* `W życiu nie ma powrotów, czas przecież nigdy nie zawraca.` 
/ Eldo-Granice


* `Człowiek zaczyna żyć, gdy przestaje męczyć przeszłość.` 
/Peja- Mamy ten flow


* `Fałsz goni za fałszem...` 
/ O.S.T.R.- 1 na 100


* `Ty decydujesz o czynach, nigdy czyny o Tobie`
/ Pih- Rany kłute


* `Pierwsze, czego nie chcę to do czegokolwiek zmuszać. ` 
/Eldo- Powinnaś

2 komentarze:

  1. naprawdę dobre cytaty! dużo włożonej w to pracy widzę a to się ceni!
    _______
    www.RapCiach.pl

    OdpowiedzUsuń