czwartek, 14 lutego 2013

Paktofonika .


Dwadzieścia lat minęło jak jeden dzień.
Nie masz co wspominać? Lepiej swe życie zmień.

~Chwile ulotne


Dzięki tym, którzy dodają mi odwagi,
Pozwalają wierzyć mi w to, że jestem Magik.

~Wielkie Dzięki


Gdyby świat cały obrósł w niebieskie migdały,
Gdyby Magik był doskonały.
Gdyby podziały gdzieś się podziały,
Gdyby ryby głos też miały.

~Gdyby


Mam jedną, pierdoloną schizofrenię,
Zaburzenia emocjonalne,
Proszę, puść to na antenie.

~ Jestem Bogiem


Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili pokaż, że się mylili.

~Nowiny


Nie wystarczy momencik, czy odrobina dobrych chęci,
Chcieć to móc, więc mogę, bo to mnie nęci.

~Dla pewnego swego


Od półtora roku
nikogo na widoku,
tylko dźwięki hip-hopu.

~Nie ma mnie dla nikogo


Pierwszy priorytet obrany serca bitem,
Chociaż inne perspektywy rozmyte,
To c.d.n., nie sen.
Wiem, że mam to we krwi jak tlen.

~Priorytety


Pojawiam się i znikam, taka rola Magika,
Przy tym trwam, jestem tam, gdzie Paktofonika..

~CD Kinematografii


Przyjemne z pożytecznym to sukces odwieczny.
Bez obawy, ja jestem bezpieczny,
Ale w jakim sensie?
Oto jest pytanie.

~Priorytety


To wroga sugestia, pożera cię jak bestia,
Mów do serca bitu, bo tam jest amnestia.

~Ja to ja


Żelazo kuje się, póki gorące,
Produkuje hip-hop jak w mennicy pieniądze,
Nieokiełznany, zaprogramowany,
On tu rządzi... cały bank danych.

~Mechaniczna pomarańcza


Życie nasze składa się z krótkich momentów.
Cudownych chwil, czy przykrych incydentów.

~Chwile ulotne

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog.Przy okazji polecam swój gdzie zamieszczam ciekawostki ze świata Hip Hopu https://fanihiphopu.blogspot.com/b/layout-preview?token=Th07PkQBAAA.ccnmvCbDI0dbTLVdT6K1-Q.CesqTd25gFgeKt2KXs7z2Q

    OdpowiedzUsuń