niedziela, 17 lutego 2013

ONAR . ♥



"Wiesz, gdybym słuchał ludzi, 
to dawno bym to rzucił gdzieś w kąt.." 
- To ma sens


"Bo nie w tym rzecz, żeby leżeć, płakać, szlochać.
 Ktoś cię kocha, to ty też się naucz kochać."
 - Wszystko ma swój koniec


" Mówisz jaki jestem, a nic nie wiesz o mnie. "
 - Osobiście


"Kręć mi dupą, kręć mi dupą, kręć mi dupą,
 kręć,
 żeby wszystko się kręciło dookoła dupy Twej." 
- Kręć dupą 2


"Zapaść w głęboki sen 
,się nie obudzić.
Marzenia jak tlen, każdy może wyjść na ludzi."
 - Osobiście


"Sam nie wiesz gdzie dokładnie jest prawda. 
Pewien siebie jak ćma lecisz do światła.
Obraz w głowie budujesz na domysłach 
się nie domyślasz że prawda jest przykra." 
- Osobiście


"Trzeba kochać dobrych ludzi, 
a jebać obłudnych. 
Trzeba jebać bujdy, plotki, kurwy.
 I mieć wewnętrzną siłę, 
która rozwali wszystkie mury. 
Jeśli trzeba to palić mosty, 
nigdy nie brać jeńców. 
Z gamoniami nigdy nie gadać, to nie ma sensu..." 
- Rozwijam skrzydła


"Popatrz w moje oczy, widzisz w nich obojętność.
Nie lubię cię, 
nie ma kurtuazji, 
się pierdol." 
- Rozwijam skrzydła


"Ze szkoły wiem niewiele,
 więcej uczę się na błędach" 
- Nie zapomnij o mnie


"Już nie chce słuchać dobrych rad i poleceń. 
Coś się ze mnę stało, a co? Nie wiem.."
 - Nie zapomnij o mnie


"Witaj w miejscu gdzie życie w szczęściu to przywilej" 
- To mnie napędza


"Mówisz jaki jestem a nic nie wiesz o mnie , 
nie wiesz o czym chce zapomnieć,
w jakiej jestem formie " 
- Osobiście


"Czujesz ten rytm, kieliszki w powietrze." 
- Weź to poczuj


"Dla takich jak my nie ma już nic, nawet miłości." 
- Daj mi przeżyć


"Wcale się nie gniewam kiedy słyszę głupie komentarze mowie weź spierdalaj
 lub 
po prostu na razie"
 - Nikt mnie nie zatrzyma


"..Bo wiele rzeczy boli,
 inspiruje, wkurza.
 Życie jest piękne , ale czasem kaleczy jak róża.." 
- Nikt mnie nie zatrzyma


"Obiecuje Ci poprawę mowie ,
że się zmienię chociaż ,
wiesz jestem upartym niereformowalnym leniem 
jestem cholerykiem mam nerwice 
i
 marzenia wielkie jeśli trzeba jutro 
kładę się - oddaje Ci nerkę" 
- Ze sobą nie wygram


"Szczęście czy pokuta za popełnione grzechy.
 Może gorzkie łzy, a może niezłe śmiechy". 
- Super relaks


"Ej zrobiłem w swoim życiu trochę rzeczy złych. 
To przeze mnie byłaś smutna,
 przeze mnie płynęły Ci łzy. 
Zależy nam na sobie.. czy już nie ? 
Czasem serce krwawi to jest cena zabawy, 
to przeze mnie odleciały w dal nasze plany.." 
- Ze sobą nie wygram


" Czas nam ucieka, czas nam ucieka cały czas. " 
- Zmiany


" Okazało się. Śmierć jest wierniejsza niż miłość. " 
- Zmiany


"Czy tęskniłabyś za mną, gdybym wyszedł 
i
 nie wrócił, 
gdybyś nie mogła mnie znaleźć wśród innych ludzi,
wśród twarzy, 
wśród dłoni, 
wśród osób..." 
- Ja bym oszalał


"My nie mamy wpływu na życie, życie na nas ma wpływ" 
- Ja bym oszalał


"Potrzebuje Twego wsparcia jak nigdy indziej,
 już nie liczę na farta 
nie czekam, 
że to samo przyjdzie" 
- Kilka ostatnich kroków


"Te słowa nie oddają tego, ile waży strata. 
Kocham Cię najmocniej. Zaraz wracam."
 - Ja bym oszalał


"Przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej. 
Nigdy nie upadaj nisko, bo nie podskoczysz wyżej. 
Na całe skurwysyństwo wokół trzeba mieć dobry kaliber,
 sam się czasem na tym łapię, 
że mam myśli naiwne."
- Farbowane lisy


"W sercu mam miłość,
 w kieszeni pustkę, 
w głowie burdel" 
- Nie zapomnij o mnie


"Kocham bliskich, 
ale bliscy są mi bliżsi, 
niż te pierdolone zyski." 
 - Apetytet


"Chcesz być szczęśliwym, 
mieć wszystkiego pod dostatkiem. 
Musisz sam o to walczyć, 
ja nie mówię, 
że to łatwe." 
- Chcesz mnieć wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz