środa, 20 lutego 2013

FISZ . ♥




"Choć tęsknie za tobą to nie chcę by wracało, choć niewiele z nas zostało.." 
- narkotyk

"I nic nie widzę czarno.Czarno i gwiazdy.Od lat nie było takiej jazdy bo tu są same gwiazdy" 
- czerwona sukienka

"Kiedy chodzę po obcych terytoriach ktoś krzyczy - spierdalaj! Ja inaczej mam na imię, więc nie wiem, o czym frustrat gada."
 - goryl

"Gdyby wojny toczyć na słowa, byliby zwycięzcy. Ale nie było by ofiar." 
- goryl

"smutek mi serce zjadł"
 - bla bla bla numer dwa

"Poukładaj mnie kawałek po kawałeczku, poukładaj mnie proszę..." 
- polepiony

"Więc kleję się do ciebie, wystarczy wino, chleb, proszę podaj wodę, wodę czystą jak łza." 
- tajemnica

"Tęsknię choć wiem - nie powinienem, zostałem sam jak stoję z rozsznurowanymi butami mam pełen słoik słonych wspomnień o tobie."
 - sznurowadła

"Nie ufam więcej tak głęboko, nie będę stroił miny, wierność trudna jest widocznie, zdrada krótkowzroczna boli tak okropnie..." 
- sznurowadła

"Wiem, że utknąłem między skutkiem, a przyczyną." 
- bla bla bla numer dwa

"Nie rozmawiamy ze sobą, nie rozmawiamy wcale, Każdy z nas kryje gdzieś w głębi smutki i żale. " 
- bla bla bla numer dwa

"Muzyka to kosmodrom, leci ponad drapaczami mój kosmiczny prom, co leczy chore fobie, przez morza oceany jak amfibia, membrana skacze jak akcyza, jak dłoń w stanie delirium." 
- bla bla bla numer dwa

"Nie dowiesz się co myślę przyglądając się mej mimice ona nie zdradzi nic nie nie zdradzi nic Jest mnie dwóch może trzech tylko Ty możesz temu zaradzić..." 
- polepiony

"Chcesz zmieniać ten świat, to od siebie zacznij." 
- bla bla bla numer dwa

"Niewole małe jak karteczek zwoje, ale rozpieszczone jak telewizyjni idole." 
- chodźmy w deszcz

"Chodźmy w deszcz, by zmoczyć niewole, moje i twoje niewole." 
- chodźmy w deszcz

"Chcesz mi zafundować trumnę, ułożyć mnie jak skrzypce w futerale. Ostatnim gwoździem dobić mój talent." 
- chodźmy w deszcz

"A co to za klub, co to za miejsce ja dobrze nie pamiętam,a wiem tylko jedno nic nie działa jak czerwona sukienka"
 - czerwona sukienka

"Jej wielkie, piękne oczy nie mogą kłamać" 
- balon

"Z mojego domu wyniosłem tyle miłości i ciepła, więc sroga mina tutaj jest zbędna, nie pasuje wcale, a wcale... " 
- balon

"Lecz tak wielu kopie nawet leżącego swoimi ciężkimi butami , Coraz łatwiej dostać w czerep chodząc nocami nieznajomymi osiedlami "
 - balony

"Więc dla ludzi w betonowych blokach głowa do góry, więcej miłości, a wtedy cuda spadają z nieba jak deszcz z chmury"
 - balon

"Twoja sukienka - ogromny skandal - opowiadały zazdrosne dziewczęta." 
- heavi metal

"Tak bardzo chciałbym widzieć cię więcej trzymać za rękę kopać powietrze." 
- iron maiden

"Często tego nienawidzę ale i kocham i na zmianę szydzę "
 - ja z daleka

"Ja widzę to z daleka obserwuję lecz jakiś dystans utrzymuje patrze co mi życie obiecuje." 
- ja z daleka

"Świat urzeka prowadzi zagubionego człowieka który nie wie w którą stronę " 
- ja z daleka

"Jesteś aniołem, moją pościelą lecę do ciebie, serca kometą." 
- kawa i papierosy

"To przy niej drżą wargi i pocą się ręce, w gardle stoi jak kość cały alfabet." 
- najpiękniejsza kobieta w mieście

"Młodzi chłopcy, co za drzwiami opowiadali, co by zrobili, gdyby dorwali, jak smakowali ją." 
- najpiękniejsza kobieta w mieście

"Ja czekam na deszcz, który z głupoty moje miasto oczyści."
 - nienawiść

"plują na chodnik, po którym sami chodzą" 
- nienawiść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz