środa, 20 lutego 2013

SULIN . ♥



Sulin - Jedna minuta






 ,, coraz częściej z moich ust pada słowo typu 'kurwa'
choć moją ostatnią szkołą tu nie była podstawówka. ,,
POZMIENIAŁO SIĘ


,, co dzień rap na głośnik, mocniej raz na topie
a dziś przed majkiem udowadniam swoim wrogom
zamknąć pyski dziwki my dajemy nowy poziom. ,,
KOLEJNY POZIOM


,, Mam kobietę i jestem z nią serio szczęśliwy.
Ale to muzyka od zawsze dodaje mi siły. ,,
ŚWIT ŻYWYCH TRUPÓW


,, Tak to ta miłość którą od ciebie dostałem
Zakochałem się dziękuje, że cię poznałem. ,,
KILKA SŁÓW


,,bo ci z którymi wczoraj zbijałem piątki
dziś zamykają kluby zazwyczaj w piątki. ,,
POZMIENIAŁO SIĘ


,, Mam w sercu rytm bez umiaru on podbije ten lokal
Widzę ten blask w Twoich oczach gdy mówię znów Cię kocham. ,,
 WŁASNYM TOREM


,, Po 4 latach pierdolenia, tu zgubiłeś to samo,
zobacz gdzie ja jestem, gdzie ty jesteś? to nie to samo!
i 5 moim fanom i 5 mojej grupie, ty chcesz mieć tak samo?
To Nie siedź na dupie, ziom!. ,,
CHCIAŁEŚ TEGO


,, bo za rap dostaniesz piątki a nie (dyszki) i balony
kolejny nowy dzień to kolejny nowy poziom. ,,
KOLEJNY POZIOM


,, Jutro jest niewiadoma a wczoraj masz tylko na dłoniach,
Ludzie przeciwko ludziom szczerze dobre porównanie,
Ale cieszyłbym się szczerze gdyby nie było go wcale,
Zero kompromisów, prędzej bisów i difów. ,, 
 UKRYTY W MEMBRANACH


,, Taki mam zwyczaj, że nie piszę dla kobiet
Ale serio jesteś jedną z tych, której mieć nie mogłem. ,,
KILKA SŁÓW


Żyjemy, umieramy tacy sami do granic z planami,
ich wartość jest ważna, dopóki je mamy.
MÓWIĄ


Czekam na dzień, gdy popatrzę z góry na szczyt, 
bo dopiero spełnione cele to dla mnie spełnienie prawdy
i postawię na to wszystko, choćby życie zmiażdżyć.
MÓWIĄ


Świata nienormalność sprawia, że jestem normalny.
MÓWIĄ


Ty wierzysz - no właśnie w co kurwa wierzysz?
Ja wierzę w siebie i chce tutaj też przeżyć.
ŻYCIE PŁYNIE

Za wczoraj, za dziś, za kolejny ranek.
Kolejny gorszy dzień opijam szampanem.
Dziś piję za wszystko co dobre i złe,
za to co mnie wkurwia, wiec upiję się
ŻYCIE PŁYNIE 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prześlij komentarz