sobota, 16 lutego 2013

MIUOSH . ♥



TO COŚ WIĘCEJ NIŻ CHEMIA KTÓRA NAPĘDZA ORGANIZM MAY SERCA BY KOCHAĆ UCZUCIA BY MÓC JE RANIĆ - NA ZAWSZE .




"Zacząłem potrzebować tego, na co mówisz bliskość. Z nadzieją w sercu, a w oczach z iskrą. Ta iskra zgasła. Ona gaśnie podobnie do niej.." - Zły

"Jak ten kretyn wierzyłem w twoje szepty. I byłem gotów oddać im się bez reszty - wierz mi. Aż twój głos nagle zniknął.. I nawet nie było mi specjalnie przykro. A wszystko wokół nabrało nagle tempa - z początku dobrze, bo z początku nie pękasz. Aż przy dźwiękach mijających lat za szybami, zacząłem zastanawiać się nad tym co stało się z nami. I czemu nie zarzucasz mnie tymi planami więcej.. A głowa ciąży mi już prawie tak, jak ręce i nie wiem sam, czy przy tym tempie, chcę przeżyć tutaj jeszcze choć jeden dzień." - List do B

"Kiedy oczy wywrócą Ci się do środka zrozumiesz wtedy, że nie miałeś tam nic. Oddasz przysługę jak ostatni oddech, oddasz na dużym palcu w prosektorium kwit." - Pogrzeb 


"Mm tu miejsce, pełne takich szeptów i westchnień, bez twoich paranoi jest tu całkiem śmiesznie, to boli - to pewnie boli kurewnie, ty nie jesteś nam potrzebny, i radzimy sobie bez niej." - Szczekaj 


"Mam dość, jestem wyczerpany już do granic. A złość, jak dreszcz opływa mnie falami. Pod dom, choć coraz bliżej z kilometrami, to naprawdę chyba wciąż się mijamy." - Daleko 


"Kiedyś zmierzałem do szczęścia, dziś nie wiem sam, gdzie biegnę. Bo niebo jest już chyba zbyt odległe." - Daleko 


"Nieraz już chciałem tym pierdolnąć, choć wiem, że nie da rady. Choć wiem, że mi nie wolno, chciałbym z tego się ograbić. Złapać to coś w środku, to coś w sobie zabić. Bo ile razy w końcu można powietrzem się dławić?!" - Daleko 


"Na wskroś przeszywają mnie zmęczenia dreszcze. Ten ktoś, nie wiem ile czekać będzie jeszcze. Bo choć kolorowe staje się powietrze, to zwiększa się pomiędzy nami przestrzeń.." - Daleko 


"Nie czuję bólu, tylko wobec tego świata żałość." - Zły

"Za każdą chwilę twą, którą kieruje bo ty dajesz mi do tego właśnie tą moc, teraz dziękuję." - Ciepuo


"Nie dzwonią do niej by spytać jak leci, nie chcą jej kochać, nie chcą mieć z nią dzieci, takie jak ona traktują jak śmieci." - Nie mów mi


"Cały świat szepcze coś za jej plecami" - Nie mów mi


"Już nie wiem czy zaczynam żyć, czy przestaję umierać." - Sado.


"Więc ciśnij w świat przelew swych myśli, zdobądź szczyt któryś sobie wyśnił." - Co zdobyte


"Dziś wciąż chcę więcej, bo nic mnie nie boli gdy na pocięte ręce wysypuję kilo soli" - Zły


"Możesz szczekać, a i tak mnie nie ugryziesz, jestem dziś wyżej i stamtąd już Cie nie słyszę" - Szczekaj


"Pluję w ryje, mówię nara, ja się oddalam dzień za dniem, metr za metrem i jestem coraz wyżej" - Szczekaj


"Wiara i nadzieja częściej niż latarnie gasną..." - Anioły


"Co rano trzeba wstać, a co wieczór zapomnieć." - Anioły


"Nie ważne ile byś pierdolił, mnie to nie boli już." - Szczekaj


"Bo kiedyś ponoć miałem wszystko, gdzieś tu obok, dziś wiem, że to wszystko to nic żyjąc z Tobą. Dziś wiem, że nieważne co by się stało. Po tym wszystkim zawsze mi będzie czegoś mało" - Ciepło


"Ludzie dają i biorą wiele lecz chcą mieć jedno. To czego chcą to to ciepło, ja je znam, chcę żyć z nim i umrzeć, to na pewno, w moim królestwie z moją królewną!" - Ciepło


"Nie będzie królem życia ten kto wewnątrz jest karłem" - Płoną mosty


"Brudne ulice, oczy zamglone, tutaj jesteś królem tego świata, ławka jest Twoim tronem." - Nie zapomnij skąd jesteś


"Kiedyś chciałem być numerem jeden, już nie chce teraz - od jedynki jest zbyt blisko do zera." - Dowód


"Prawda boli - bo jest zwyczajnie szczera." - Dowód


"To życie sypie się nam z rąk niczym puzzle, biegniemy na ślepo, chuj z tym co będzie później." - Puzzle


"W końcu przychodzi zima, wiatr coraz mocniej pizga. Ciągle przeklinamy system i walimy te piwska." - Róże z betonu


"Na tysiące godzin, kilka minut szczęścia." - Szczury


"Przez dno dna ku niebu." - Nie mamy skrzydeł


"Bo mówię Ci prawdę zawsze, choć nie zawsze wypada." - Dowód


"Wciąż chcemy zmienić coś, choć ponoć nie ma na to szans." - Nie mamy skrzydeł


"Pamiętaj tamte dni, nie zapominaj ich, bo chodź przeżyłem już wiele-lepszych znaleźć nie mogę." - Nie mamy skrzydeł


"Niektóre teksty to coś więcej niż słowa." - Pierwsze pokolenie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz