czwartek, 14 lutego 2013

O.S.T.R ♥









Co myślą? Nigdy nie odgadnę. Kto pierwszy kopnie jak upadnę? Kto pierwszy dorwie sprawcę?

 - Łoj 


Czekając na dzień w którym spełnią się marzenia,
nie chcę być tym co nie ma nic do powiedzenia.

Ile jestem w stanie dać 


Jedno jest pewne szlak nas wszystkich w jednym miejscu przetnie,
nie pytaj o miejsce bo na pewno wiesz gdzie...

Rachunek sumienia 


Jesteś taka piękna, nagrana na dźwiękach,
wszystko co mi mówisz biorę, kochana do serca,
tak od dawna się wkręcam, w rękach w końcu mam cię,
jadę wskazującym palcem spokojnie po kancie
jak mogę najdokładniej, sprawdzam nierówności.

Czarna miłość

Martwa pustka zgasła już na niebie,
Ostatnia gwiazda, to dla ciebie,
Zapoznaj diabła, on was dokarmia, więc żryjcie hamy.
Sex, kurwy, dragi, prawda dla zakochanych.

- Dla zakochanych 

Miałem w sobie rap, gdy mnie odcięto przy pępku
Koleżko to w miejscu tym, o którym myślisz
poezją zawładnął dym, mury i big bit płyt
póki nie wystygł tu wokal na lampach, styl
sztuki nas wszystkich, Łódź w blokach zajawka
Czuć to już na klatkach, pół piętra i w windzie

Cokolwiek Ziom 

Mówisz nadzieja matką głupich?
Cóż chyba nigdy nie zmądrzeję...

Witaj w 2003 

Nie patrz się na mnie, jeśli oczy masz puste,
Nie zobaczę w nich uczuć, ale przejrzę jak w lustrze.

Boję się zestarzeć 

Nieznane mi zaklęcie na stres, ale mam kwiaty co wyrównają straty bo ważne, że jest pięknie.

1980


Oddałbym wszystkie wersy za jeden Magika
dla życia, za życia by tym mógł rap oddychać
26 grudnia bro 2000 rok
i dlatego nienawidzę, drugiego dnia świąt

Oddałbym 


Powiedz ktoś ty? Gdzie twój kraj? Ziom, sekunda,
mój kraj to mnie zmusił, żebym znów ogarniał funta.
Ja chcę lepszego jutra, gdy skończę studia, pracy.
Nie księdza z limuzyny, co wpierdala wypłaty.
(...)
Życie zbyt krótkie by płakać nad sobą,
mówi to ksiądz proboszcz i jest klasę obok.
E, czujesz wrogość, następna będzie przemoc,
a jeśli nie dasz księdzu, to nie pójdziesz do niebios
(...)
Co jest durnie, bezrobocie spada głąby,
bo wszyscy młodzi dawno skumali, gdzie jest Londyn.
Mam swoje poglądy, które ogarnąć nie łatwo.
Zabrać to państwo tym skłóconym dziadkom.
Nie chcę słuchać Beger, to wasz kolejny patent?
Zamiast uleczyć państwo wyleczcie se prostatę.
Mam dwadzieścia sześć lat, dwadzieścia sześć was widzę
tydzień w tydzień i jakoś chujowo wam idzie.
Poznaj dewizę, tu smak władzy przekleństwem,
chuj mi z twojej gaży, ty daj mi pracę w moim mieście.

Daj Mi Pracę 

Prawda boli, bez aureoli, ciężko szczęście dogonić i tak los, charakter szkoli.

Uannie 3

Stać w kolejce do nieba, ta prawda zbyt okrutna
Mogę stać w tej kolejce i nie doczekać jutra.

-  1980


Stres i zaniedbanie powodują nerwy gdy budzę się nad ranem, czuje się niepotrzebny, nie chce skończyć jak kołek.

Ohh when


Ten rap zamroził rtęć jak i krew w twoich żyłach, jeśli nie wiesz ile znaczy dla życia łakomych chwila.

Ohh when


W nas siła wyobraźni
czas nie da drugiej szansy, bo rządzą nami kaczki
ciągle kwa kwa, kurwa kwa kwa, przestań gmatwać
chujnia ta trwa, a tu kwa kwa, kwa kwa kwa kwa
mam już dość, jesteście nam potrzebni jak głuchemu walkman
jeśli w was moja przyszłość, to do niej nie dorosłem
chciałbym być osłem i na wszystko robić ihoo
pewnie zrozumiałbym kaczkę, co w dziobie ma licho

Brzydki, zły i szczery 


W obliczu śmierci nie ma sprytnych, nie ma odważnych. Straszy brak uzyskania drugiej szansy!

1 na 100


Wiele dróg wiele myśli, daj Bóg abym był w tym miejscu gdzie mam być jak najbliżej prawdy.

-Wiele dróg 


Z bagna się w końcu wydostane, światu pokażę. Dosyć już wrażeń, Bóg dał mi odwagę bym w siłę rósł z dnia na dzień.

- Uannie 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz