niedziela, 17 lutego 2013

DIOX. ♥





Przecież wiesz, brat, prawdy nie zbudujesz na kłamstwach, co najwyżej fart pozwoli Ci wyssać ją z palca .
na twarzy maska nie ukrywa strachu w oczach, choć strach bywa motorem odwagi , popatrz . 
~ PUSZER RMX ~



  
Miałem 14 lat, spotykałem się z dziewczyną. Nie wiem czym to było, nazywałem to '' miłość''.
Szukałem ukojenia w niej każdego dnia i byłem w stanie oddać wtedy za nią cały świat.
~ Zdrada ~








Życie przestało być wtedy słodkim cukierkiem...
~ Zdrada ~








Na starą miłość podobno nie siada kurz, nie zakładaj obrączki, kochanie, poczuj smak tych ust.
~ Zdrada ~








Zepsuty świat, który przyniosła miłość, słony smak ust, nie pamiętam ich imion.
~ Zdrada ~





Siedzę samotnie na zimnym betonie, a serce powolnie zamienia się w stal.
Nie wiem, czy jeszcze potrafię kochać i może właśnie dlatego zostałem sam.
~ Samotność ~









Imponował jej wielki świat bez nadziei, by opłacić ekonomię ruchali ją biznesmeni.
Dała ogłoszenie na jednej ze znanych stron www. gorące studentki . com
~ Wielki świat ~









Przyjaciele, Ty powiedz ilu masz przyjaciół, i który z nich będzie przy Tobie w ostatnim starciu.
Ja mam tak mało, że mieszczę ich w jednym palcu, ale w walce o ich szczęście mogę zostać sam na placu.
~ Jedna miłość ~






Myślę, by zadzwonić, wciskam pierwszą z cyfr, kilka lat życia mija, nim wybiorę drugą z nich.
Wszystko się przewija, mija jak sekundowy film, mija czas, mijam ja, życie mija w kilka chwil. 
~ Telefon ~





moje życie jest zbyt szybkie, pare osób mnie skreśliło ..
~ ODKĄD OSTATNIO GADALIŚMY ~








z tamtych obietnic został pył, który rozsypał się po glebie ..
~ ODKĄD OSTATNIO GADALIŚMY ~








trzeba mieć odwagę, by zamiast biec - zacząć cofać, i mimo rozdartych serc wszystko zbudować od nowa . 
~ KROKI ~








widzę Twoją twarz w obrazach naszej przeszłości, Twoje oczy, gdy mówiłem szczerze o miłości, 
Twoje oczy, gdy układaliśmy wspólne plany, te, w których nie było nienawiści i zdrady ..
~ TELEFON ~








siedzę samotnie na zimnym betonie, a serce powolnie zamienia się w stal . 
nie wiem, czy jeszcze potrafię kochać i może dlatego właśnie zostałem sam . 
~ SAMOTNOŚĆ ~








życie jest piękne, chcesz zbudować jej zamek, zamek, klucz, w myślach widzisz ją w majtkach,
leży jak leżała, od ośmiu godzin jest martwa ..
~ JEDEN ZWYKŁY DZIEŃ ~








imponował jej wielki świat bez nadziei, by opłacić ekonomię ruchali ją biznesmeni .
dała ogłoszenie na jednej ze znanych stron www . gorące studentki . com
~ WIELKI ŚWIAT ~








miałem 14 lat, spotykałem się z dziewczyną, nie wiem, czym to było, nazywałem to ' miłość ' .
szukałem ukojenia w niej każdego dnia, i byłem w stanie oddać wtedy za nią cały świat . 
~ ZDRADA ~








chory skurwysyn chodzi, zaraża HIV'em piękne, młode kobiety, którym obiecuje przyszłość .
pedoofil na klatce zgwałcił 12 latkę, bez żadnej rozmowy z nożem przy jej gardle . 
dziesięć minut, który zmieni na zawsze jej stan spostrzegania w nienawiść do świata .
~ PRZESTĘPCY ~








gdy wychodziła z klubu patrzył na nią ukradkiem, zawsze odprowadzał ją wzrokiem pod klatkę . 
był z nią za rękę myślami, gdy zamykała drzwi, myślał, że się zapali . 
~ NOC NIE DAJE SNU 2 ~








widziałem Cię rano przechodząc pod blokiem, nie znamy się, za to spotkaliśmy się wzrokiem .
na głowie kaptur, wiesz, trudny dzieciak, pewnie z góry potraktowałaś mnie jak śmiecia . 
~ A MY ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz